Breaking News
Η καταγωγή των ζυμαρικών - Παρασκευή, 14 Δεκεμβρίου 2012 09:38
Κίνα: internet με όρους και λογοκρισία! - Παρασκευή, 04 Ιανουαρίου 2013 09:42
Hobby Festival 2018 - Τετάρτη, 03 Οκτωβρίου 2018 01:13
07 Οκτωβρίου το 10ο Greece Race for the Cure® - Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2018 23:52
Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014 11:19

Μάθε τα δικαιώματά σου εάν ταξιδεύεις με αεροπλάνο

Γράφτηκε από τον 

ekpoizoΒρισκόμαστε στο μέσο του καλοκαιριού και κανονίζουμε τις εξορμήσεις μας σε βουνό, θάλασσα εντός ή εκτός των τειχών της όμορφης χώρας μας, καλό είναι να είμαστε ενήμεροι για το πώς μπορούμε να αντιμετωπίσουμε όλες τις μικρές αναποδιές που ενδέχεται να τύχουν στο δρόμο μας και να χαλάσουν το κέφι ή την καλή μας διάθεση.

Αν ταξιδεύετε λοιπόν αεροπορικώς, τότε θα πρέπει να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί, αλλά και ενήμεροι για τα ακόλουθα:

1. Αν έχετε εισιτήριο, φθάσετε την καθορισμένη ώρα και πραγματοποιήσετε τον έλεγχο εισιτηρίου έγκαιρα, αλλά η αεροπορική εταιρία, εφόσον ανήκει σε χώρα της Ε.Ε., αρνηθεί την επιβίβασή σας λόγω έκδοσης υπεράριθμων εισιτηρίων, αντικατάστασης αεροσκάφους με μικρότερο και ασφάλειας επιβατών, έχετε δικαίωμα:

- αποζημίωσης από 250€ έως και 600€ ανάλογα με τα χιλιόμετρα της πτήσης σας ή

- επιλογής μεταξύ επιστροφής της τιμής του εισιτηρίου και εναλλακτικής  πτήσης διαμονής σε ξενοδοχείο,

- γεύματα και αναψυκτικά.

2. Αν η πτήση ακυρωθεί με ευθύνη της αεροπορικής εταιρίας δικαιούστε:

- Αποζημίωση σύμφωνα με τα ανωτέρω αναφερόμενα ποσά, εκτός αν πριν το ταξίδι είχατε εγκαίρως ενημερωθεί (δύο εβδομάδες νωρίτερα) ή μετά από ενημέρωση 1 με 2 εβδομάδες πριν σας δόθηκε δυνατότητα εναλλακτικής μεταφοράς στον προορισμό σας με διαφορά μικρότερη των 2 ωρών από την προγραμματισμένη πτήση ή τέλος, ενημερωθήκατε λιγότερο από 1 εβδομάδα πριν, αλλά η πτήση που προτείνεται αναχωρεί το πολύ 1 ώρα μετά την προγραμματισμένη.

- Διαμονή σε ξενοδοχείο, όταν μεσολαβεί διανυκτέρευση

- Γεύματα και αναψυκτικά

3. Αν η πτήση καθυστερήσει περισσότερο:

- των 2 ωρών για όλες τις πτήσεις μέχρι 1.500 χλμ

- των 3 ωρών για πτήσεις εντός Ε.Ε. άνω των 1.500 χλμ και μέχρι 3.500 χλμ για όλους τους προορισμούς

- των 4 ωρών για όλες τις άλλες πτήσεις

…τότε έχετε δικαίωμα:

- Διαμονής σε ξενοδοχείο (διανυκτέρευση) και μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο

- Δωρεάν γεύματα και αναψυκτικά

4. Αν οι αποσκευές χάθηκαν ή καταστράφηκαν σε ένα αεροπορικό ταξίδι δικαιούστε:

- Αποζημίωση 36,38€ ανά κιλό για ταξίδι στο εξωτερικό και 11,73€ ανά κιλό για ταξίδι στο εσωτερικό, ανάλογα με το βάρος των αποσκευών σας, το οποίο σημειώνεται στο ειδικό χαρτάκι (ticket) που επικολλάται στο εισιτήριό σας.

- Στην περίπτωση που το περιεχόμενο των αποσκευών σας είναι μεγάλης αξίας είναι προτιμότερο και ασφαλέστερο για σας να το δηλώσετε πριν ταξιδέψετε, ώστε σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής να αποζημιωθείτε για ό,τι έχετε δηλώσει.

5. Αν κατά τη διάρκεια της πτήσης πάθετε κάποιο ατύχημα έχετε δικαίωμα:

- Πλήρους αποζημίωσης από την αεροπορική εταιρία, χωρίς να έχει σημασία ο τόπος, όπου σημειώθηκε το ατύχημα.

- Σε προκαταβολές ποσών (το αργότερο μέσα σε 15 μέρες – όχι κατωτέρω των 20.000,00€ ανά επιβάτη σε περίπτωση θανάτου) προκειμένου να καλύψετε τυχόν έξοδα, που ενδέχεται να προκύψουν.

- Αν η ζημία προκλήθηκε εξ ολοκλήρου ή εν μέρει από αμέλεια του επιβάτη η αεροπορική εταιρεία ενδέχεται να περιορίσει την ευθύνη της ή και να απαλλαγεί από αυτή.

6. Διαφάνεια τιμών κατά την ηλεκτρονική κράτηση

Όταν αγοράζετε ηλεκτρονικά το εισιτήριό σας, η συνολική τιμή του εισιτηρίου, συμπεριλαμβανομένων των φόρων και των υποχρεωτικών συμπληρωματικών επιβαρύνσεων, πρέπει να είναι γνωστή εξ αρχής, έτσι ώστε να μπορείτε να συγκρίνετε τις τιμές μεταξύ αεροπορικών εταιρειών και να κάνετε τη σωστή επιλογή.

Εκτός από την τελική τιμή πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια οι εξής πληροφορίες: αεροπορικός ναύλος, φόροι, τέλη αεροδρομίου, καθώς και λοιπές επιβαρύνσεις, προσαυξήσεις ή τέλη (π.χ. για την ασφάλεια ή για τα καύσιμα).

Τυχόν προαιρετικά επιπλέον ποσά πρέπει να αναφέρονται με σαφήνεια και να επισημαίνεται ο προαιρετικός χαρακτήρας τους.

Μην ξεχνάτε!

Για οποιαδήποτε καταγγελία μπορείτε να απευθύνεστε:

  1. στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (τηλ. 210 8916150, φαξ 210 8916193, 210 8947132, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.) και στα γραφεία της σε κάθε αεροδρόμιο.
  2. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, τηλ. 1520, φαξ 210-38 42 642, e-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..
  3. στην Ε.Κ.ΠΟΙ.ΖΩ

 

Ταξιδεύεις με πλοίο; Τι πρέπει να τσεκάρεις πριν...
Source: http://www.infospoudes.gr/enimerosi/epikairotita/24202-taksidevis-me-ploio-ti-prepei-na-tsekareis-prin

 

 

Διαβάστηκε 2206 φορές Τελευταία τροποποίηση στις Παρασκευή, 18 Ιουλίου 2014 11:31
Παρακολουθήστε κάποιο Σεμινάριο

Σχόλια

Αφήστε τα σχόλια σας

Δημοσίευσε ένα σχόλιο σαν επισκέπτης

0 / 10000 Περιορισμός χαρακτήρων
Το κείμενο πρέπει να είναι 20-10000 χαρακτήρες

Σεμινάρια Προσεχώς

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Νέες Καταχωρήσεις Σεμιναρίων

Δεν υπάρχουν επερχόμενα σεμινάρια

Get connected with Us

Subscribe to our newsletter